dinsdag 23 oktober 2012

Cruise dag 4: Rome

Een hele lange dag vandaag, want het was nog ruim een uur met de trein naar Rome. Eenmaal daar kwam gelijk een man naar ons toe met foldertjes van een rondtoer per bus. Inderdaad de hop on/hop off bus. Daar wilden we sowieso naartoe, maar die man bleef maar bij ons. "You must come with me" Ik heb even heel duidelijk gemaakt dat hij op kon rotten, maar ja, toen begreep hij opeens geen Engels. Uiteindelijk zaten we dus in een zo'n bus, maar ik had op internet en in de folder gezien, dat kinderen onder de 5 gratis mee gaan. Zegt hij, "you pay, 2 adults and 1 child, the others are pree.. "
Ik: What? Pree???  Bedoelt hij dus : Free.. Kan de man de F niet zeggen.. haha... Daarna Melvin maar duidelijk gemaakt. dat hij op dit moment maar even 5 jaar was... scheelt toch weer, nietwaar en we blijven Hollanders.
Rome was mooi. Zo'n beetje alles gezien in 2 uur tijd. Helaas was de Paus net weg, toen we bij het Sint Pietersplein aankwamen. Maar ja, ik versta 'm toch niet. (Het is geen Pasen en geen Kerst)
's Avonds zijn we naar Legends in Concert geweest. Liedjes van Rod Stewart, Madonna en Elvis.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.