vrijdag 27 februari 2015

Januari en Februari 2015

2015 begon niet leuk. Na het overlijden van mijn vader, was het even stil op de blog.
Maar in die tussentijd hebben we toch nog heel veel leuke dingen gedaan. We gaan er  verder een fijn jaar van maken.
Ik zal  je hieronder de afgelopen weken "bijpraten".

Samen met Daphne en haar man ben ik naar het Nationale Toneel geweest.
"Blauwdruk voor een nog beter leven".
Jeroen Spitzenberger, Anniek Pheifer en Matteo van der Grijn spelen in Blauwdruk voor een nog beter leven drie jonge kunstenaars met torenhoge standaarden voor zichzelf, de kunst en de liefde. Kunnen ze deze autonomie vasthouden of wint het stiekeme verlangen naar stabiliteit en commercieel succes?

Na afloop kregen we de kans om even met Matteo, Jeroen en Anniek te praten in de foyer. En wie was daar ook? Jochem Meyer!
Het was niet de eerste keer dat ik hem zag tijdens een voorstelling.
Op twitter hadden we daarover een leuk "gesprek".




Bij VV Teylingen hebben we heerlijk gegeten. Er werd gevraagd of we de jeugd wilden sponsoren dmv een diner en bingo! Tuurlijk doen we daaraan mee. Als je dan ook nog een mooie prijs wint, is je avond helemaal goed.





Melvin en zijn vriendjes uit de klas wilden heel graag lasergamen tegen de moeders! Dat hebben we geweten. 12 minuten lang dachten wij (moeders) heel goed bezig te zijn. Helaas.. de jongens wonnen met dubbel zoveel punten.
Als prijs gingen we bij de Mc Donalds eten. (en dat vonden wij ook niet zo heel erg)



Brandon heeft een bezoekje gebracht aan de KTS met zijn klas en ik mocht ook mee.
Het was reuze interessant om te zien hoe het daar allemaal aan toe gaat.
Na afloop kregen we in het restaurant limonade en cake. Wat was dat een feest!


 
 
De maand januari stond in het teken van FROZEN. We hebben Olaf, Elsa, Sven en Anna getekend, geschilderd en geknutseld. De liedjes eindeloos gezongen en onze teksten geoefend. En op vrijdag 30 januari 2015 hebben de kinderen van groep 1/2 D1 met heel veel plezier de musical Frozen opgevoerd. 's Morgens traden zij op voor de kinderen uit andere groepen en 's avonds voor hun ouders. 

En wat deden de kinderen het goed! Respect voor Juf Miranda. Zoveel kleine kleuters en dan zo iets moois neerzetten.

Brandon mocht ook verkleed naar school... en ja... hij wil voetballer worden. (Goh wat raar hoor.... ;-)  )



Vergeet ik nog te melden dat er een reünie was van het Pieter Groen College.
Ruim 1000 oud-leerlingen waren aanwezig. Het was heel erg gezellig en ik heb veel oud-klasgenoten en (oud) docenten gezien.
 
 
14 februari ging de bel... stond daar de bloemist voor de deur. Ik dacht nog, dat is vast voor de buren. Maar nee, het was toch voor mij! Thanks lieve schat voor deze verrassing. Je t'aime !
 

 
 
En nu is de voorjaarsvakantie bijna voorbij.... ik heb veel gezwommen met de jongens.
Logeerpartijtjes zijn weer achter de rug. Chris is NIET de mol en de muffins die ik met Brandon gebakken heb, waren in 5 minuten opgegeten. Wat hebben we nog meer gedaan:
 
Stephanie, Alyssa, Brandon en ik zijn naar het Space Expo geweest om te kijken wat onze vader 25 jaar geleden heeft opgericht. Allereerst werden we hartelijk ontvangen door de directeur. De kinderen waren  net even te jong om alles te begrijpen.
We hopen dat het Space Expo over een paar jaar nog bestaat en zullen dan nog een keer een bezoek brengen.
 


 
ps: foto's maken is verboden, maar daar kwamen pas achter toen we weer naar buiten liepen. :-)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.