zondag 16 november 2014

Cruise dag 4

21 oktober 2014 - Izmir

We nemen NOOIT meer een taxi in Izmir. Echt... we dachten dat we doodgingen.
Ze kunnen daar echt niet rijden en alles wat in Nederland niet mag, deed onze taxichauffeur. Rijden door rood, geen gordel om, bellen, toeteren en afval uit zijn raam gooien. Wat zijn wij dan netjes in Nederland. Verder werden we natuurlijk opgelicht. Het was 40 euro voor 2 uur... zegt hij vervolgens na een uur.. 2 uur is 80 euro!
Waarop ik zei: bel je baas, daarmee hebben wij 40 euro afgesproken.
Maar die boef (de baas) zei ook ... No no no... 80 euro for 2 hours.
Nou dat doen we dus niet he..... Ik zei: Go back to the ship, NOW !
Werd de prijs verlaagd naar 70 euro... Maar zo zijn we niet getrouwd.
Dus ik weer: go back to the ship.
60 euro.... 50 euro.... De prijs werd steeds lager.
Ja.. kus mijn... dat doen we dus niet. Enfin.. we hadden nog 10 minuten om van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen.
Nou hoop ik niet dat jullie dit ooit zullen meemaken. Maar onze vriend was een beetje boos. Overal scheurde hij tussendoor. Wij... allemaal gillen... (net attractie van de Efteling, alleen werd er geen actiefoto gemaakt)
Toch kwamen we heel aan in de haven. Onze vriend hebben we netjes bedankt met : tot nooit meer !
We zijn snel aan boord gegaan en hebben een cocktail besteld.
Even dit avontuur wegdrinken....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.