zondag 16 februari 2014

Nog meer leuke dingen

Na de cruise kwam er dit keer wat onverwachts op mijn pad. Een half uur voordat de voorstelling begon belde Daphne op of ik zo snel mogelijk naar Valkenburg kon komen. Er was een kaartje vrij gekomen voor de Soldaat. Zodoende ging ik er voor de 5de keer heen! Dit keer zat ik op rij 1, helemaal vooraan. pfff.. dit keer hield ik het niet droog. Ik werd meegezogen in het verhaal en zag de castleden ook echt huilen. Wat spelen ze toch ontzettend goed.
Na afloop kwamen we in de foyer nog Matteo, Boy en de nieuwe Anton tegen. Na een kort praatje weten we dan nu ook dat ze alle mensen van rij 1 t/m 6 kunnen zien zitten!


Afgelopen vrijdag ben ik (ook onverwachts) naar de musical Jersey Boys geweest in Utrecht. Weer kwam er een kaartje vrij. Wederom op rij 1 gezeten. Na afloop ook weer oog in oog gestaan en met hoofdrolspelers. (het wordt bijna normaal)




En vanavond ga ik naar de Toscaanse Bruiloft. Er zijn al zoveel mensen geweest en iedereen is positief. Anita en ik zullen het gaan meemaken.
Jullie horen nog hoe het was.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.